سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صنعا امن است/ تعیین الاحمر تغییری در موازنه نبرد ایجاد نمی‌کند


"عبدالرحمن الاهنومی" مسئول دفتر روابط رسانه‌ای انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم تأکید کرد که تلاش عربستان برای تغییر موازنه جنگ از طریق تعیین محسن الاحمر به فرماندهی نیروهای مزدور و وارد شدن به صنعا بی‌نتیجه خواهد بود.

وی افزود: انتخاب محسن الاحمر به فرماندهی نیروهای منصور هادی نمی‌تواند تغییری در روند تحولات میدانی ایجاد کند و او یک فرد شکست خورده است، این انتخاب تنها ممکن است به‌دلیل دشمنی دیرینه اهالی مناطق جنوبی با الاحمر بر این مناطق تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: این فرد از ابتدای امر کنار اشغالگران و در اتاق عملیات آنان حاضر بود و انتصاب جدید وی تغییر قابل توجهی ایجاد نخواهد کرد.

الاهنومی ادامه داد: عربستان گمان می‌کند که ورود مستقیم الاحمر به عرصه جنگ یمن می‌تواند باعث تقویت نیروهای متجاوز و ورود به صنعا شود اما این اتفاق روی نخواهد داد، همچنین باید یادآور شوم که محسن الاحمر یکی از رهبران اخوان المسلمین در یمن است و عربستان که مدت‌ها به‌دور از اخوان المسلمین بوده و به آنان اجازه حضور در عرصه سیاسی یمن را نداده است هم‌اکنون قصد دارد با این اقدام نقش جدیدی به آنان بدهد.

مسئول دفتر روابط رسانه‌ای انصارالله  در خصوص وضعیت صنعا پایتخت گفت:  ادعاهای اشغالگران در خصوص نزدیک شدن به صنعا و تهدید این شهر از سوی نیروهایشان تنها جنگ روانی دشمن است و صحت ندارد، تنها مسئله موجود درگیری با نیروهای مزدور در یکی از شهرستان‌های صنعا است که این منطقه به مأرب نزدیک‌تر است تا صنعا پایتخت.

وی در پایان اعلام کرد: صنعا در امنیت کامل به سر می‌برد و و از استحکامات بسیار خوبی برخوردار است، هیچ خطری این شهر را تهدید نمی‌کند، سخنان دشمن سعودی تنها جنگ رسانه‌ای هستند.

انتهای پیام/ر*


ویدیو مرتبط :
گفتگو با زوجهایی که مشکلات تغییری در عشق شان ایجاد نمی