علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بازی با تیم ملی فوتسال برزیل جدی است/ شاید به یک کشور عربی برویم


سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال در سال ۹۵ و پیش از مسابقات جام جهانی کلمبیا، گفت: قرار است در هر ماه یک اردو برگزار کنیم و آخر هر اردو، یکی دو مسابقه تدارکاتی بگذاریم تا تیم به آمادگی کامل برسد. اردوی ما از اردیبهشت ماه با ۲۰ بازیکن شروع می شود.

وی درباره درخواستش برای بازی با تیم‌های تایلند و ازبکستان، تاکید کرد: ما نیاز به حضور در تورنمنت‌هایی داریم که تیم‌های بزرگ در آن حضور داشته باشند. البته اول از تیم‌های آسیایی شروع می‌کنیم مثل تایلند و ازبکستان اما بازی با این تیم‌ها هنوز قطعی نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره احتمال بازی با تیم ملی برزیل هم گفت: بحث بازی با تیم ملی برزیل بسیار جدی است که آقای ترابیان (رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال) آن را پیگیری می‌کند. به احتمال زیاد تیم ملی برزیل اواخر تیرماه برای بازی با ما به ایران خواهد آمد.

ناظم الشریعه در خصوص برگزاری اردوهای خارجی هم تاکید کرد: اردوی خارجی برای ما خیلی مهم است. در نظر داریم تا در خردادماه اردوی تدارکاتی را در یکی از کشورهای عربی منطقه برگزار کنیم البته به شرطی که آنها تمام هزینه‌های ما را تقبل کنند. همچنین در برنامه ما یک اردو در اسپانیا دیده شده است که اگر بتوانیم، مردادماه به این کشور خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در پاسخ به این سئوال که چقدر امیدوار است این برنامه‌هایش قبل از جام جهانی عملی شود، گفت: وظیفه من این بود که برنامه‌هایم را ارائه کنم. من از مشکلات و محدودیت‌های مالی فدراسیون خبر دارم و تلاش کردم برنامه‌ای بدهم که هزینه زیادی در برنداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم فوتسال ایران 3-1 تیم ملی فوتسال روسیه