سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فارین پالیسی: سردار سلیمانی به عرصه نبرد بازگشت


فارین پالیسی: سردار سلیمانی به عرصه نبرد بازگشت

میزان/ سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس که محافل خبری ورسانه ای جهان از وی به عنوان معمار عملیات در عراق و سوریه علیه گروه های تروریستی نام می برند، بار دیگر در راس اخبار خبرگزاری ها و نشریات بین المللی قرار گرفت. این رسانه ها گزارش داد که سردار سلیمانی پس از یک غیبت کوتاه بار دیگر به صحنه های نبرد بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری "فورن پالیسی" این مجله سیاست جهانی وابسته به واشنگتن پست در گزارش خود نوشت: تصاویر تازه ای از سردار قاسم سلیمانی در کنار شبه نظامیان شیعه کتائب سید الشهدا منتشر شده است.

بنابر این گزارش، این تصاویر در نزدیکی حرم حضرت زینب (س ) در دمشق انداخته شده است. در حالی که دیگر پایگاه های خبری محل عکس را در اطراف حلب عنوان کرده اند.

پایگاه خبری " ال فور سیریا" که مخالف دولت و مردم سوریه است به تازگی تصاویر جدید دیگری از سردار قاسم سلیمانی منتشر و ادعا کرده است که فرمانده نیروی سپاه قدس بر سر مزار یکی از افسران فقید خود در حلب قرار دارد.

این مجله در ادامه افزود: اگر تصاویر دریافتی جدید باشند، همزمان با گزارش روز سه شنبه مبنی بر شکست محاصره داعش توسط ارتش سوریه در فرودگاه "کوریس" در حلب است؛ دستاوردی که بزرگترین موفقیت سوریه از آغاز بمباران های هوایی جنگنده های روسیه تاکنون است.


ویدیو مرتبط :
افشاگری نشریه ی فارین پالیسی علیه دولت آمریکا