علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جبهه حامیان جوان دولت تدبیر و امید لیست پنج نفره ارائه می دهد


سید محمد حسینی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر از نهایی شدن لیست حامیان جوان دولت تدبیر و امید تا اواسط بهمن ماه خبر داد و گفت:‌ تعداد قابل توجهی از اعتدالیان خراسان رضوی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

عضو شورای راهبردی ستاد وقت جوانان دکتر حسن روحانی خاطرنشان کرد:‌ نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان دارای سطح علمی بالا و سوابق اجرایی مناسبی هستند.

وی اظهار کرد: از بین تمامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده ما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۳۵ کاندیدا انتخاب شدند که پس از برگزاری جلسات و نشست با نامزدهای انتخابی خود لیستی پنج نفره به شورای هماهنگی اعتدالگرایان ارائه می کنیم.

دبیر جبه حامیان جوان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه در سایر حوزه های انتخابیه استان نیز به همین منوال عمل می شود، خاطرنشان کرد: این روند در صورتی است که اجماع صورت گیرد در غیر این صورت تصمیم بر ارائه لیست مستقل خواهیم گرفت.

حسینی جهان آبادی با تاکید بر اینکه ما لیست خود را صرفا پیشنهاد می‌کنیم و به دنبال سهم خواهی نخواهیم بود، گفت: شورای هماهنگی اعتدال گرایان هر لیستی که ارایه داد حامیان جوان دولت تدبیر و امید از آن حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: جبهه حامیان جوان دولت تدبیر و امید سعی دارد تا با ترسیم نقشه راه خود مبتنی بر عقلانیت و متشکل از جمعی از فعالان جوان ستاد وقت دکتر حسن روحانی به لیست جامعی برای معرفی دست یابد.

دبیر حامیان جوان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم معیارهای مناسبی را برای انتخاب نامزدهای اصلح تعیین کرده تا این انتخاب‌ها کاملا آزادانه باشد، گفت: ما قالب هایی را تهیه کرده‌ایم که نامزدها در چهارچوب آن قالب ‌ها، سوابق و ویژگی‌های خود را ارائه می‌دهند و بر همین اساس امتیاز می‌گیرند.


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری: امید داشتیم در دولت تدبیر و امید اتفاقات