سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهید مدافع حرم در گرمسار تشییع شد


فارس/ پیکر مطهر رشید رحیمی، شهید مدافع حرم همزمان با کربلای حسینی در گرمسار تشییع شد.

ظهر امروز در آیینی با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان گرمسار، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و امام جمعه گرمسار، پیکر مطهر رشید رحیمی، شهید مدافع حرم در گرمسار تشییع شد.
پیکر مطهر شهید رشید رحیمی که از افغانستانی‌های مقیم گرمسار بوده و در قالب تیپ فاطمیون در جبهه‌های نبرد با تروریست‌ها حضور داشت و مدافع حرم حضرت زینب (س) بود، امروز تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر مطهر این شهید مدافع حرم همزمان با اربعین حسینی، از مقابل فرمانداری گرمسار تشییع شد و در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.
در پایان این مراسم، حاضران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را علیه ستمگران زمان اعلام کردند.
شهید رشید رحیمی از اتباع افغانستانی شهرستان گرمسار و دارای 19 سال سن بوده که حدود یک سال در جبه‌های دفاع از حرم حضرت زینب (س) در تیپ فاطمیون مشغول به فعالیت بوده و هفته گذشته بر اثر برخورد ترکش دشمنان اسلام به بدن مطهرش به درجه رفیع شهادت رسید.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تشییع شهید محمد صاحبکرم اولین شهید سپیدانی مدافع حرم