سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساختمان رؤیایی اپل در اواخر سال آینده افتتاح می‌شود


ساختمان رؤیایی اپل در اواخر سال آینده افتتاح می‌شود

ساختمان جدید اپل موسوم به پردیس ۲ (Campus ۲) در اواخر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش وب‌سایت GSMArena، این سازه عظیم دایره‌ای شکل در عین سادگی، بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به سالن برگزاری اجتماعات، مکان‌هایی برای تفریح، خرید و سرگرمی، کافی شاپ، یک مرکز تحقیق و توسعه به نام Tantau و غیره نام برد.

همکاران سیستم/ ساختمان جدید اپل موسوم به پردیس ۲ (Campus ۲) در اواخر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش وب‌سایت GSMArena، این سازه عظیم دایره‌ای شکل در عین سادگی، بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به سالن برگزاری اجتماعات، مکان‌هایی برای تفریح، خرید و سرگرمی، کافی شاپ، یک مرکز تحقیق و توسعه به نام Tantau و غیره نام برد. پردیس ۲ که ما را به یاد سفینه‌های فضایی می‌اندازد، دفتر اصلی اپل در آینده خواهد بود.
بنابراین انتظار می‌رود در سال‌های آینده معرفی محصولات جدید اپل و رویدادهای کلیدی این شرکت آمریکایی در این مکان رقم بخورد.
تاکنون میلیاردها دلار برای خرید زمین احداث بنا، ایجاد استحکامات و زیرساخت‌ها و دیگر مراحل تکمیل «پردیس ۲ اپل» هزینه شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
افزارنما - بررسی ویدیویی اپل آیمک اواخر 2009