علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تیغه های پله برقی در مشهد یک مرد سالخورده را مجروح کرد


به گزارش خبرنگار مهر، ‌برهم خوردن تعادل عابر سالخورده در هنگام استفاده از پله برقی پل هوایی خیابان فردوسی و گیر کردن لباس های این عابر پیاده در میان تیغه های آهنی موجب وارد آمدن جراحات سطحی به وی شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح نحوه امداد رسانب به این فرد حادثه دیده اظهار کرد: با اعلام نیاز به کمک به این فرد حادثه دیده نجاتگران دو ایستگاه آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن به بلوار فردوسی اعزام شدند.

آتش پاد دوم جعفری افزود: از آنجا که بر هم خوردن تعادل این فرد و همچنین گیر کردن لباس و شال گردن این عابر در میان دندانه های آهنی ترس و اضطراب شدیدی برای این فرد ایجاد کرده بود لذا موجب شد تا جراحات سطحی به وی وارد شود.

وی گفت: خوشبختانه در زمان وقوع حادثه یکی از عابران پیاده بی درنگ اقدام به قطع پله برقی کرده که همین امر از بروز حادثه جدی جلوگیری کرد.

وی توصیه کرد: در زمان وقوع حوادثی از این دست شهروندان باید حفظ خونسردی، بلافاصله نسبت به متوقف کردن پله برقی با فشردن کلید قرمز رنگ در بالای پله برقی اقدام و تا رسیدن نیروی های امدادی به هیچ وجه سعی بر خارج کردن عضو گرفتار در پله برقی و یا هر وسیله الکترونیکی نکنند.


ویدیو مرتبط :
سقوط 21کودک از پله برقی در مشهد