سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای مقابله با پدیده «ال نینو» باید آمادگی کامل داشته باشیم


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در ابتدای دویست و چهارمین جلسه شورا با اشاره به وقوع پدیده ال نینو گفت: پیش بینی وقوع این پدیده سبب شده تا ستاد بحران کشور تشکیل شود و ما در این جلسه بر آمادگی هر چه بیشتر سازمان ها و ارگان‌های ذی ربط تاکید کردیم.

وی اظهار داشت: بررسی هوا شناسی نشان می‌دهد که باید آمادگی همه جانبه برای مقابله با این پدیده داشته باشیم به ویژه آنکه شهر های دیگر ممکن است وضعیت خطرناک تر از تهران باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه انتصاب احمد دنیا مالی به نایب رییس کنفدراسیون قایقرانی آسیا را تبریک گفت و افزود: این موفقیت را به جامعه ورزش کشور تبریک می‌گوییم و امیدواریم در عرصه‌های دیگر نیز شاهد چنین موفقیت‌هایی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت: این روزها مصادف با ایامی است که اسرای کربلا وارد شام می شوند ، روزهایی که بر اهل بیت عصمت و طهارت به سختی گذشت. برنامه هایی که در مجالس امویان برپا داشته بودند بر خاندان پیامبر بسیار سخت بود اما در همین ایام بود که امام سجاد و حضرت زینب رسالت خود را به انجام و پیام کربلا را به گوش همه رسانیدند. در همین ایام بود که یزید و امویان رسوا شدند و امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) همه ی تلاش خود در نگهداشت و بزرگداشت و استمرار راه شهدای کربلا را به کار بستند.

وی ادامه داد : امروز مصادف با شهادت امام زین العابدین است که در سال 95 هجری بعد از گذشت 34 سال از واقعه کربلا به شهادت رسیدند و امیدواریم ما نیز بتوانیم اندکی از تلاش آن بزرگوار در راه زنده نگاه داشتن شهدا به کار بندیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پدیده ال نینو