سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قتل و کشتار فرزندان فکری خمینی کبیر (ره) به تعداد آنها اضافه می‌کند


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود تاکید کرد: قتل و کشتار فرزندان فکری خمینی کبیر، تنها به شمار آنها در قطیف و نیجریه و یمن اضافه می‌شود.

در ابتدای این بیانیه ضمن اشاره به آیه 23 سوره مبارکه احزاب آمده است: به شهادت رسیدن شیخ باقر النمر، رهبر بزرگ و آزادی‌خواه شیعیان عربستان به دست رژیم سفاک سعودی، بدون شک آغازیست بر پایان رژیم خونخوار، فاسد و دست نشانده سعودی.

در ادامه تاکید شد: شهید النمر در طول عمر پر برکت خویش صدای خود را بلند نکرد جز برای سردادن فریاد دادخواهی که « خداوند بانگ برداشتن به بدگویی را دوست ندارد مگر از کسی بر او ستم رفته است» و اینک نیز عهد خود با خداوند برای مبارزه با ظلم، فساد، آدم‌کشی و خفقان را با خون خویش ادا کرد.

این اتحادیه دانشجویی تاکید کرد: امروز جنود شیطان، شیعیان را در نیجریه به گلوله می‌بندند و شیخ زکزاکی و زن و فرزندانش را زخمی و شهید می‌کنند و با دست بسته و علی وار بازداشتشان کرده و به اسارت می‌برند، شحاته را در مصر تکه تکه می‌کنند، سر از بدن خانواده شیعه در افغانستان جدا می‌سازند، شیعیان نمازگزار در پاکستان را با عوامل انتحاری به شهادت می‌رسانند، با بمب و موشک یمن را به خاک و خون می‌کشند، بحرین را زندان شیعیان می‌سازند و قطیف را مقتل شیخ النمر.

دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: اما باید بدانند که شیعه هر روز خود را عاشورا و کره خاکی را کربلای خود می‌داند و حاشا که در مواقع شدت و سختی، فریادی جز «هیهات منا الذلـه » سر دهد. باید بدانند شهادت برای شیعه، دری‌ست از درهای بهشت و حاشا که با خونریزی بتوانند شیعیان، این کوه‌های مقاومت و ایثار را از طی مسیر حق باز دارند که « مکر و نیرنگشان نمی‌تواند کوه‌هارا از جای برکند».

در ادامه آمده است: باید بدانند با قتل و کشتار فرزندان فکری خمینی کبیر، تنها به شمار آنها در قطیف و نیجریه و یمن اضافه می‌شود. و باید بدانند هرچه فریاد الهی و ربی من لی غیرک شیعه را بلندترسازند، قیام قائم آل محمد را نزدیکتر می‌کنند.

دفتر تحکیم وحدت در خاتمه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت عالم بزرگ و مجاهد کبیر آیت‌الله نمر باقر النمر به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و سایر مراجع عظام تقلید و شیعیان و آزادگان جهان،  عموم امت حزب الله ایران را به برپایی تجمع امروز دعوت و اعلام کرد: با هرگونه اقدام خشونت آمیز و خارج از چهارچوب قانون که عموما توسط عده‌ای مغرض و یا ناآگاه صورت می‌گیرد به شدت مخالف بوده از این گونه اقدامات تبری می‌جوید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لبیک گویان خمینی کبیر (ره)