سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازگشت دوباره و سه باره 70 درصد معتادان به کمپ ها برای ترک اعتیاد


به گزارش خبرنگار اجتماعی تسنیم، معصومه آباد در جریان دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت های شهرداری در حوزه آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: شهرداری تهران در این حوزه اقدامات بسیاری انجام داده است که قابل توجه و فراتر از ظرفیت و توانش بوده است.

وی با اشاره به توجه شورا به محله و منطقه 12، گفت: این توجه سبب شده تعدادی از آسیب دیدگان اجتماعی این محله به نقاط دیگر شهرتهران سرازیر شوند.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران با بیان اینکه چندی پیش در بازدید یکی از مراکز ترک اعتیاد صالح‌آباد به نکته‌ای برخوردم که بسیار تعجب کردم، ادامه داد: در این مراکز مبنای تفاهم و قرارداد با پیمانکاران، محاسبه تعداد افراد پذیرش شده است، در صورتی که باید تعداد افرادی که توانمند شده و به خانواده بازمی‌گردند، محاسبه شود که در این صورت پیمانکاران نیز برای بالا بردن آمار افراد توانمند شده تلاش خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده افراد معتاد به خصوص مردان معتادی که به زندان می‌افتند، جزو زنان بی‌سرپرست یا بد سرپرست هستند. در این مورد حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که یارانه سرپرست خانوار به حساب آنها واریز شود که کاری ساده و قابل انجام است که نیازمند پیگیری قانونی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ بحث معتادان در مورد ترک اعتیاد