علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



وقتی یک لامبورگینی به خاطر ال‌نینو زیرآبی می‌رود!/فیلم جنجالی این روزها


دانش > فناوری - ال‌نینو باعث شده تا خیلی از مناطق مختلف جهان با مشکلات جوی از جمله سیل دست و پنجه نرم کنند. اما در حاشیه این اتفاق‌ها انتشار فیلمی از حرکت یک لامبورگینی گالاردو در میان سیل حسابی جنجالی شده است.

لطفا منتظر بمانید...

در این فیلم یك لامبورگینی گالاردو در حالی كه خودروهای بزرگتر و شاسی بلند در میان آب گرفتگی خیابانی در سن دیگو مانده‌اند از میان آب عبور می‌كند و باعث تعجب همه می‌شود. 

به گزارش راشاتودی،تغییرات آب و هوایی ناشی از پدیده ال نینو باعث شده تا شهر ساحلی سن دیگو در جنوب كالیفرنیا در روزهای اخیر با آب گرفتگی و سیل مواجه شود.پر جمعیت‌ترین ایالت آمریكا به خاطر تغییرات آب و هوایی شاهد مشكلات بسیاری در ماههای اخیر شده است.  لامبورگینی گالاردو یک خودروی اسپرت و محصول شرکت لامبورگینی می‌باشد. گالاردو تا به امروز بیشترین محصول تولید شده توسط لامبورگینی است که فقط در سه ساله اول تولید آن، بیش از ۵۰۰۰ دستگاه از این مدل تولید شده است.

5454

دانلود


ویدیو مرتبط :
فیلم جنجالی این روزها