سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالبه‌گری اجتماعی تقابل و مقابله با دولت نیست/ حساسیت شهروندان به حقوق اجتماعی


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سید حسن موسوی چلک در سی و یکمین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز و با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم مطالبه اجتماعی را به عنوان یک حقوق شهروندی پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: برداشت ما از مطالبه‌گری، تقابل و مقابله با دولت نیست چرا که اعتقاد داریم در سایه تعامل حقوق شهروندی فراهم خواهد شد.

موسوی چلک ادامه داد: ما سکوت در مقابل مطالبات اجتماعی را نمی‌پذیریم ضمن اینکه شهروندان نیز باید نسبت به حقوق اجتماعی خود همانند سایر موارد از جمله توسعه فیزیکی شهر و حتی یارانه حساس باشند.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: هم اکنون بستر مناسبی برای نهادینه کردن بنای مطالبه اجتماعی فراهم است و در این مسیر باید حرکت کنیم.

وی بیان کرد: تلاش ما امسال در انجمن مددکاران اجتماعی این است که نشست‌های بسیاری را با محوریت مطالبه اجتماعی برگزار کنیم ضمن اینکه نشست‌ها محدود به تهران نخواهد بود.

موسوی چلک افزود: سلامتی اجتماعی مهمترین ماموریت مددکاری اجتماعی است و تلاش ما این است که در نقاط مختلف ایران این موضوع را نهادینه کنیم.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران اضافه کرد: برای ما حقوق همه گروه‌ها و جناح‌ها مهم است و لذا مطالبه یک گروه خاص را نداریم و امیدواریم سال آینده کنگره ملی 60 ساله مددکاری اجتماعی ایران را با نگاهی به 50 سال آینده برگزار کنیم.

وی در پایان با اشاره به شعار سال آینده  انجمن مددکاران اجتماعی گفت: مدارای اجتماعی و تقویت مشارکت مردم مهمترین شعار در انجمن مددکاران اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
علت مقابله قوه قضائیه با برخی از شبکه های اجتماعی