سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ سومین «زمانه‌ات را بشناس» با «حمید و ریحانه» از قدر ولایت می‌آید


خبرگزاری کتاب ایران/ علی نجفی از مسئولان انتشارات «قدر ولایت» گفت: جلد سوم کتاب «زمانه‌ات را بشناس» در دست انتشار است. این کتاب خاطرات و روایت‌های تلخ و شیرین مقام معظم رهبری است که به کارکرد‌های ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

وی با بیان این‌که این اثر 10 جلدی خواهد بود، افزود: سال 1372 مجموعه‌ای را با نام «خاطرات و حکایات» منتشر کردیم که خاطرات اشخاص دیگر را هم در‌باره موضوع‌های مختلف سیاست و حکومت در برداشت. از همین کتاب، خاطرات مقام معظم رهبری جدا شده‌اند و در قالب کتاب تازه‌ای با عنوان «زمانه‌ات را بشناس» منتشر می‌شوند.

به گفته نجفی، جلد سوم کتاب «زمانه‌ات را بشناس» در سه فصل «نظام‌سازی طرح و تثبیت ولایت فقیه»، «احیا و تبیین باورهای ناب توحیدی» و «تبیین و مهندسی اقتصاد اسلامی» تدوین شده است.

وی همچنین از در دست انتشار بودن دو جلد از مجموعه «حمید و ریحانه» خبر داد و گفت: این مجموعه نوشته مریم بصیری است و می‌کوشد ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به کودکان یادآور شود.

نجفی ادامه داد: «ما به مسجد می‌رویم» و «ما به پارک می‌رویم» عنوان دو جلد نخست این مجموعه کتاب‌ها است که به زودی با تصویرگری سیدحسن حسینی در 12 صفحه منتشر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
شمر زمانه ات را بشناس