سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود متهم نفتی به دادگاه با 200 صفحه دفاعیه


چهارمین جلسه دادگاه میلیاردر نفتی امروز،ساعت 9 صبح بعد از 26 روز وقفه به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی آغاز می شود.

شهرخبر: امروز (شنبه) 9 آبان چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس نفتی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی و از ساعت 9 صبح آغاز می شود.

بنابراین گزارش قاضی صلواتی ،قاضی رسیدگی کننده به پرونده در پایان جلسه سوم دادگاه با درخواست استمهال وکلای پرونده که به منظور قرائت دقیق تر پرونده درخواست شده بود ، موافقت کرده و دادگاه بعد از 26 روز وقفه پر حاشیه ،امروز برگزار می شود.

گفتنی است به گفته صادقی قهرودی وکیل شرکت نفت در جلسه امروز بایستی روال دادرسی شروع شود و شکات عدله خود را ارائه دهند.

در این پرونده شرکت نفت شاکی اصلی و بانک مسکن، سازمان تامین اجتماعی و موسسه مالی و اعتباری توسعه دیگر شکات هستند که طی روال بعد از قرائت کیفرخواست شاکات باید لوایح خود را ارائه دهد و بعد از آن زمان پاسخگویی متهم به شکات می‌رسد .

شایان ذکر است در سه جلسه قبلی دادگاه که به ترتیب در تاریخ 11،12 و13 مهر ماه برگزار شد کیفر خواست 237 صفحه ای سه متهم پرونده توسط نماینده دادستانی قرائت شد.

براساس کیفر خواست قرائت شده متهم ردیف اول (بابک زنجانی ) به افساد فی الارض ، افتتاح حساب‌های متعدد با تغییر شماره شناسنامه و نام پدر، مشارکت در اخلال نظام ارزی، جعل 24 فقره اسناد بانکی، پول شویی، کلاهبرداری از شرکت ملی نفت و نشر اکاذیب متهم شده است.

متهم ردیف دوم پرونده (م- ش ) به اتهامات افساد نفتی افساد فی‌الارض، مشارکت درکلاهبرداری، مشارکت در پول شویی راهی دادگاه شده است.

همچنین اتهامات متهم ردیف سوم( ح- ف ) افساد فی الارض، مشارکت در کلاهبرداری از شرکتHK ،  مشارکت درکلاهبرداری از تأمین اجتماعی و مشارکت در پولشویی عنوان شده است.

*ورود وکیل متهم نفتی به دادگاه(08:00)

وکیل متهم نفتی برای دفاع از موکل خود وارد دادگاه انقلاب شد.

البته کوهپایه زاده پیش از ورود به دادگاه گفت: موکلم امروز دفاع 200 صفحه ای خود را ارائه می دهد.2229صبح


ویدیو مرتبط :
دادگاه متهم نفتی