علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



راه حل در یمن باید توافقی باشد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اظهار داشت که راه حل در یمن باید توافقی باشد و این امر از طریق گفتگوی سیاسی محقق می شود.

عبدالسلام اعلام کرد که راه حل یمن از طریق تحمیل دیکته ها و شروط استسلام ممکن نیست. منابع یمنی اعلام کردند که مذاکرات شامگاه شنبه بین روسای هیات های مذاکره کننده یمنی در کویت تشکیل دولت توافقی را مورد بررسی قرار داده و در عین حال به نتیجه ای نرسیده است.

در همین حال هیات ملی مذاکره کننده یمنی به ریاست «محمد عبدالسلام» از جنبش انصارالله و «عارف الزوکا» از کنگره مردمی یمن روز شنبه با «خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت دیدار کردند. در این دیدار راهکارهای صلح یمن و روند رایزنی های موجود در کویت مورد بررسی قرار گرفت.

منابع یمنی اعلام کردند که معاون وزیر خارجه کویت در این دیدار بر اهتمام کشورش نسبت به موفقیت رایزنی های کنونی و رفع تمام موانع موجود در این زمینه برای دستیابی به صلح و آرامش دائم در یمن تاکید کرده است.

هیات ملی یمن نیز بر ایجاد راهکارهای سیاسی عادلانه که منجر به توقف تجاوز به یمن و رفع کامل محاصره و برقراری صلح منجر می شود تاکید کرد. این هیات همچنین نسبت به تداوم نقض آتش بس از سوی سعودی ها و مزدوران آنها که نشان از عدم نیت آنها برای موفقیت روند صلح دارد، هشدار داد.


ویدیو مرتبط :
طلاق توافقی و توافقات زوجین - وکیل طلاق توافقی در تهران