سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اشرفی اصفهانی: در دولت یازدهم نیز تخلفات اداری وجود داشته است


اشرفی اصفهانی: در دولت یازدهم نیز تخلفات اداری وجود داشته است

فارس/ رئیس هیأت تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینه در دولت یازدهم نیز تخلفاتی صورت گرفته است گفت: حدود یک‌هزار پرونده از تخلفات اداری از سال 89 به این هیأت ارسال شده است.

محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیأت تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری امروز ظهر با حضور در ستاد انتخابات کشور و پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه کرمانشاه و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابی تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: هم‌اکنون جامعه با مشکل تورم، اشتغال و بیکاری مواجه است و باید نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ویژه‌ای به خرج داد.

وی با تأکید براینکه اولویت مجلس دهم باید رفع مشکلات معیشتی مردم باشد، افزود: رفع مشکل بیکاری،‌اشتغال و مسکن جوانان و مردم باید در سطر برنامه‌های مجلس دهمی‌ها باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ثبت‌نام در انتخابات از سمت خود استعفا داده‌اید یا خیر،‌گفت:‌ بنده در حکمی که داشته‌ام، سمت مشاور و رئیس هیأت تخلفات اداری عنوان شده بود که از سمت مشاور خود انصراف داده و همچنین طبق قانون نیازی نبوده که از سمت خود تحت عنوان رئیس هیأت تخلفات اداری استعفا دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد پرونده تخلفات دراختیار این هیأت قرار دارد، بیان کرد: حدود یک‌هزار پرونده از تخلفات اداری از سال 89 به این هیأت ارسال شده و این دولت هم تخلفاتی داشته که به هیأت ارسال شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آیت الله اشرفی اصفهانی