سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طراحی تراشه برای گوشی‌های اندرویدی توسط گوگل


به گزارش فارس به نقل از ای ویک، با توجه به افزایش بازیگران در عرصه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی گوگل که دوست ندارد کنترل بر این بازار را از دست بدهد قصد دارد حضور خود را در زمینه تولید سخت افزارهای اندرویدی هم پررنگ تر کند.

گفته می شود گوگل با برخی شرکت‌های تراشه سازی مذاکراتی داشته تا تراشه هایی برای استفاده در گوشی های اندرویدی بر مبنای طراحی مورد نظر این شرکت اماده شود.

اپل هم مدتهاست برای گوشی های آیفون خود تراشه های اختصاصی طراحی و عرضه می‌کند و این اقدام گوگل تقلیدی از اپل محسوب می شود. گوگل در واکنش به این خبر گفته که در مورد شایعات و حدس و گمانه زنی ها اظهارنظر نمی‌کند.

احتمال می رود از تراشه های ساخت گوگل در تعداد زیادی از گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی استفاده شود تا کنترل آنها ساده تر شود.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
بررسی لگ گوشی های اندرویدی با روبات گوگل|AriaMoons.com