سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درآمد ۱۳ میلیارد تومانی آموزش و پرورش از اسکان‌های نوروزی/ اقامت بیش از یک میلیون خانواده در مدارس


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، سید محمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست خبری ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور اظهار داشت: طی نوروز امسال 11 هزار و 300 مدرسه و 681 پایگاه اسکان، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بودند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، سرویس‌های اقامتی را در 4 نوع ارائه کرد که بخشی کلاس‌های ویژه و مابقی در انواع الف، ب و ج بوده است در نوع کلاس‌های «الف»، در اختیار مسافران، تلویزیون، یخچال و وسایل بیتوته قرار می‌گیرد و در نوع «ج» حداقل امکانات برای اقامت وجود دارد.

نماینده وزارت آموزش و پرورش در ستاد خدمات سفرهای کشور در خصوص درآمدهای آموزش و پرورش از اسکان‌های نوروزی تصریح کرد: آموزش و پرورش 13 میلیارد تومان از این محل درآمد کسب کرده است اما معادل همین رقم را هم اعتبار برای مسافران نوروزی تخصیص داد و هزینه شد.

به گفته بطحایی، آموزش و پرورش 200 مهمانسرا با 24 هزار تخت را هم در اختیار دارد و در ایام نوروز نیز 25 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش به عنوان عوامل اجرایی در اسکان‌های نوروزی مسافران همکاری می‌کرده‌اند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
روابط عمومی آموزش و پرورش فریدونشهر(بازسازی مدارس)