علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



طلاب تهران مقابل سفارت عربستان تجمع کردند


به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از طلاب حوزه های علمیه تهران عصر امروز(شنبه) در اقدامی خودجوش در اعتراض به اعدام آیت الله باقرالنمر، رهبر شیعیان عربستان و ۴۷ نفر دیگر توسط دولت سعودی در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

طلاب تهرانی در این تجمع اعتراضی، با سر دادن شعارها و دست نوشته‌هایی با عنوان «مرگ بر آل سعود قاتل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ای محرم بزم یهود، لعنت به تو آل سعود» این اقدام دولت عربستان را محکوم کردند.

گفتنی است وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سحرگاه امروز  ۴۷ نفر را در این کشور اعدام کرده است که آیت الله شیخ نمر النمر و چند جوان دیگر شیعه نیز در میان آنها قرار دارند. پیش از این دادگاه عالی عربستان حکم اعدام شیخ نمر النمر را تأیید کرده بود و این حکم در مرحله ای قرار داشت که تنها به دستور پادشاه عربستان اجرا و یا لغو می شد که صبح امروز با تایید آن از سوی ملک سلمان به مرحله اجرا درآمد.


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت عربستان در تهران