علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جک لو مدعی شد: تحریم ها برنامه هسته ای ایران را به عقب راند


به گزارش خبرگزاری مهر، «جک لو» وزیر خزانه داری آمریکا طی نشستی در موسسه کارنگی به تکرار ادعاهای پیشین مقامات آمریکایی علیه ایران پرداخت. وی در این نشست که با عنوان «تکامل تحریم ها و درسهایی برای آمریکا» برگزار شد ادعا کرد تحریم هایی که به خاطر برنامه هسته ای علیه ایران اعمال شده، هزینه های زیادی را بر این کشور تحمیل کرده است.

وی افزود این تحریم ها ایران را واداشت تا بر سر میز مذاکرات حاضر شود و تضمینی بود برای این که برنامه هسته ای این کشور صلح آمیز باقی بماند. به ادعای این مقام آمریکایی، تحریم های مذکور بهترین نمونه از کارایی همکاری و تلاش گروهی آمریکا و همپیمانانش بود.

گفتنی است، آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان در نامه ای مشترک به سازمان ملل متحد مدعی شدند که آزمایش های موشکی بالستیک ایران در تضاد با قطعنامه های شورای امنیت است.

این چهار کشور غربی با ارسال نامه به دبیرکل سازمان ملل و نماینده اسپانیا مدعی شدند آزمایش موشکی اخیر ایران شامل شلیک موشک های بالستیک بوده که قادر به حمل کلاهک هسته ای است و در تضاد با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت در جولای گذشته است.


ویدیو مرتبط :
تحریم بخاطر برنامه هسته ای است یا برنامه هسته ای بهانه تحریم