علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۵ خواسته نظام سلطه از جمهوری اسلامی ایران


به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: مشاور شما آقای حسام‌الدین آشنا در مصاحبه‌ای گفته است که رئیس‌جمهور می‌خواهد برجام ۲ را در زمینه مسائل داخلی ایران دنبال کرد.

کریمی قدوسی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: آقای روحانی ۱۲ ساعت پس از ساعت‌های نوروزی شما در سال جدید، مقام معظم رهبری در سخنان حکیمانه خود در حرم رضوی از برجام ۲ و ۳ و ۴ رمزگشایی کردند و نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به ۵ خواسته نظام سلطه از جمهوری اسلامی ایران، گفت: حذف ولایت فقیه از قانون اساسی به بهانه آنکه در نظام بین‌الملل چنین جایگاهی شناسایی نشده است، انحلال سپاه پاسداران به بهانه آنکه در کشورهای دنیا یک ارتش وجود دارد، حذف نظارت استصوابی به بهانه دموکراسی و آزادی رأی، حذف حجاب به بهانه حقوق بشر و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی پنج خواسته اصلی نظام سلطه از جمهوری اسلامی است.

کریمی قدوسی همچنین خطاب به رئیس‌جمهور تاکید کرد: دست رد بر سینه‌ نامحرمان بزنید و مشاوران نااهل خود را عزل کنید؛ در غیر این صورت سکوت شما به معنی تائید حرف آنهاست.


ویدیو مرتبط :
مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند!!!