علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۵ مدرسه در دامغان به صورت هیئت امنایی فعالیت می کنند


 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله رستمیان عصر یکشنبه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان در سال جاری در محل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: برای نخستین بار در استان سمنان طرح ویژه گردشگری با هدف بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی ویژه دانش آموزان دامغانی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: تا پایان سال تحصیلی جاری ۵۰ درصد از دانش آموزان دامغانی تحت پوشش طرح ویژه گردشگری قرار می گیرند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان دامغان تشکیل شده است.

رستمیان با اشاره به ۳۲ مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان در سالجاری، اضافه کرد: از این تعداد ۲۷ مصوبه اجرا شده که ۸۹ درصد مصوبات را شامل می شود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۰ مصوبه تصویبی شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان به موضوع پرورشی، چهار مصوبه مربوط به حوزه اداری و مابقی به سایر امور مربوط بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان آموزش و پرورش را بستر و جایگاهی مهم برای رشد، تعالی و تربیت نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: اعضای شورای آموزش و پرورش در تصمیم گیری، نظارت و اجرای طرح ها نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

رستمیان اضافه کرد: همه ما باید به آموزش و پرورش در تمامی ابعاد و زمینه ها کمک کنیم تا این نهاد به جایگاه خود بهتر از گذشته دست پیدا کند.

در این جلسه هریک از اعضاء دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را راجع به جایگاه شورای آموزش و پرورش و رشد و توسعه این نهاد آموزشی و تربیتی ارایه دادند.


ویدیو مرتبط :
فعالیت های شورای دانش آموزی دبیرستان هیئت امنایی خلبان ذاکر1