علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آمار نهایی داوطلبان حوزه انتخابیه تهران/ ۲۴۷۷نفر ثبت نام کردند


به گزارش خبرنگار  مهر،  عیسی فرهادی  آمار نهایی ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس را دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

وی گفت: ۲ هزارو ۴۴۶ نفر از این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند و ۳۱ نفر نیز هم‌اکنون و در دقایق پایانی در حال ثبت‌نام هستند که در مجموع ۲ هزارو ۴۷۷ نفر می‌شوند. هزارو ۹۸۰ نفر مرد و ۴۶۶ نفر زن از حوزه انتخابیه تهران داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس شده‌اند.

فرهادی به ثبت‌نام ۴۶۵ نفر دارنده مدرک دکترا در حوزه انتخابی تهران اشاره کرد و گفت:  هزارو ۷۳۹ دارنده مدرک کارشناسی ارشد، ۱۰۱ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۱۴۰ نفر حوزوی نیز در انتخابات مجلس از حوزه تهران ثبت‌نام کردند.


ویدیو مرتبط :
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان كوثر