سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز ثبت‌نام اینترنتی ششمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان و بخش‌های صنایع دستی در خوزستان


عبدالنبی سواعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به آغاز ثبت نام از روز چهاردهم آبانماه جاری اظهار کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://advari.irantvto.ir و خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر تا ساعت 24 روز 21 آبانماه جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: ششمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های یاد شده در پنجم آذرماه امسال برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اینکه هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است، تصریح کرد: متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها(صنایع دستی، فرش، نان، غله و غیره) باید پس از ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون، از دوم تا چهارم آذرماه امسال با مراجعه به نشانی اینترنتی یاد شده با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

سواعدی در پایان بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و گرفتن نمره قبولی براساس جدول زمان‌بندی شده اعلامی از سوی اداره سنجش استان، باید برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/72025/ق10/پو3002


ویدیو مرتبط :
حمایت از کارگاههای صنایع دستی در خوزستان