سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رسیدگی به پرونده‌های «ستاره صبح» و «نود» در دادگاه مطبوعات


جلسه رسیدگی به پرونده‌های روزنامه ورزشی «نود» و پایگاه خبری «شهدای ایران» و «ستاره صبح» امروز (یک‌شنبه) در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات منصفه مطبوعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رسیدگی به پرونده‌های مطبوعاتی در دادگاه کیفری یک استان تهران، قاضی مدیرخراسانی امروز - 26 اردیبهشت ماه - را برای رسیدگی به پرونده‌های پایگاه خبری شهدای ایران، روزنامه‌ ورزشی نود و ستاره صبح تعیین کرده است.

پرونده روزنامه ورزشی نود به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و با شکایت شاکی خصوصی، پرونده روزنامه ستاره صبح به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش افکار عمومی و با شکایت دادستانی تهران و پرونده پایگاه خبری شهدای ایران به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و با شکایت شاکی خصوصی تشکیل شده‌ است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دادگاه رسیدگی به پرونده متهم نفتی