سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت یک سرکرده جبهه النصره در تیراندازی نیروهای مقاومت


فارس/ سرکرده گروه تروریستی «جبهه النصره» در مناطق کوهستانی شرق لبنان، در عملیات مقاومت اسلامی حزب الله کشته شد.

تلویزیون «المنار» قبل از ظهر امروز (چهارشنبه) در خبری فوری از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی «جبهه النصره» در ارتفاعات منطقه مرزی «عرسال» خبر داد.

تلویزیون «المنار» بدون بردن نام این سرکرده تروریست‌ها، اعلام کرد که سرکرده جبهه النصره در منطقه «وادی الخیل» ارتفاعات شهرک مرزی عرسال واقع در شرق لبنان کشته شد.

وبگاه خبری «العهد» نیز با اعلام این خبر نوشت: در جریان حمله رزمندگان مقاومت اسلامی به کاروان متشکل از سه خودروی افراد مسلح جبهه النصره در منطقه وادی الخیل، یکی از خودروها منهدم شده و همه سرنشینان آن از جمله یک سرکرده افراد مسلح، کشته شدند.

وبگاه خبری «قوی 14 آذار» وابسته به جریان 14 مارس (جریان رقیب مقاومت اسلامی) بدون بردن نامی از عملیات حزب الله در منطقه، در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: یکی از سرکردگان برجسته «جبهه النصره» در منطقه وادی الخیل کشته شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هلاکت سرکرده النصره در نبرد با شیعیان نبل و الزهرا