سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تفحص از شرکت تأسیسات دریایی روی میز کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت


محمدحسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیماز آغاز روند تحقیق و تفحص از شرکت تأسیسات دریایی ایران توسط تعدادی از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: طرح اولیه تحقیق و تفحص از شرکت تأسیسات دریایی ایران حدود دو هفته پیش به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع داده شد.

وی افزود: قرار است براساس ماده 236 آئین‌نامه داخلای مجلس، تفحص از شرکت تأسیسات دریایی ایران مورد بررسی قرار گرفته و گزارش نهایی آن تا پیش از پایان عمر مجلس نهم، تقدیم هیئت‌رئیسه و سپس مراجع ذیربط شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین، تصریح کرد: اسناد و مدارکی مبنی بر تخلفاتی در قراردادها، واگذاری سهام شرکت و نیز دستمزدهای آن واصل شده که اینها از عمده‌ترین موارد تحقیق و تفحص از شرکت تأسیسات دریایی ایران است.

دهدشتی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور بررسی دقیق‌تر و کارشناسی‌تر تفحص از شرکت تأسیسات دریایی ایران، از مسئولان و کارشناسان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای حضور در کمیسیون انرژی مجلس دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی علیرضا محجوب در مجلس در مورد تحقیق و تفحص در مورد شرکت سایپا