سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جبهه پایداری بازهم به اصولگرایان ضربه زد / ائتلاف روحانی و لاریحانی وضعیت مجلس آینده را تعدیل می کند


«خیلی از اصولگرایان در چند انتخابات گذشته از ناحیه جبهه پایداری ضربه خوردند. جبهه پایداری در ادورا گذشته هم عملکرد نه چندان مثبتی در مورد ائتلاف اصولگرایان داشت. به هر صورت این بار هم جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان ضربه زده است.»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«خیلی از اصولگرایان در چند  انتخابات گذشته از ناحیه جبهه پایداری ضربه خوردند. جبهه پایداری در ادورا گذشته هم عملکرد نه چندان مثبتی در مورد ائتلاف اصولگرایان داشت. به هر صورت این بار هم جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان ضربه زده است.»

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس از اسلام آباد غرب با بیان این مطلب به «انتخاب» در مورد انتخابات پیش رو مجلس پیش بینی کرد: مجلس آینده قطعا یک مجلس چند قطبی خواهد بود. امکان شرایط ائتلافی لازم شکل نگرفته و با توجه به چند قطبی بودن انتخابات، قطعا مجلس آینده یکدست نخواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: قطب های مختلفی شکل می گیرد اما شکل گیری ائتلاف های مختلف حول محور آقایان  روحانی و لاریجانی موجب تعدیل وضعیت فعلی مجلس می شود. البته آقای لاریجانی در مقام ریاست مجلس، آزمون جدی در دفاع از قانون را خوب گذراند. خصوصا در زمینه برجام عملکرد ایشان بسیار خوب بود.

فلاحت پیشه انتخابات این دوره مجلس را حساس ارزیابی می کند و در مورد وضعیت اصولگرایان می گوید: در حالی که  اصولگرایان تجربه موفقی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ندارند اما باز هم برخی تندرو ها با اعمال نفوذ وضعیت را به شکلی که خود می خواستند، دراورده اند. در واقع جبهه پایداری در ادورا گذشته هم عملکرد نه چندان مثبتی در مورد ائتلاف اصولگرایان داشت. به هر صورت این بار هم جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان ضربه زده است.

وی افزود:   جریان اصیل  اصولگرایان به عنوان بخشی از این مجموعه اصلی نظام باید کاری کند که انتخابات تبدیل به کمربند امنیتی خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی در مورد بهبود وضعیت ایران در پسا برجام نیز گفت: عملکرد و تلاش های دیپلماتیک  روحانی یکی از دلایلی است که  موج ایران هراسی را کمتر کرده است. در شرایط پسا برجام امید در جامعه  بیشتر شده و اقتدار ایران در عرصه خارجی هم بالا تر رفته است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ زیبای جبهه پایداری ؛ گفتمان پایداری چیست ؟