سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ جعبه گشایی داک سرفس بوک و سرفس پرو ۴


تماشا کنید/ جعبه گشایی داک سرفس بوک و سرفس پرو ۴

وین فون/ Docking Station یا همان داک، قطعه ای سخت افزاری است که به کاربران سرفس بوک و سرفس پرو ۴ اجازه می دهد انواع و اقسام پورت های اتصالی پر کاربر را به دستگاه خود متصل کنند و از این بابت محدودیتی نداشته باشند. مایکروسافت هنگام رونمایی از سرفس پرو ۴ و سرفس بوک، از داک استیشن جدیدی نیز رونمایی کرد که می توان در کنار سرفس پرو ۴ یا سرفس بوک سفارش داد.

نسل قبلی داکینگ استیشن برای سرفس پرو ۳
نسل قبلی داک استیشن های سرفس، نوعی طراحی شده بود که سرفس درون آن قرار می گرفت و هر سرفس، داک مخصوص به خود را داشت. اما مایکروسافت مدل جدید تر داک خود را طوری طراحی کرده است که هم به سرفس پرو ۴ و هم سرفس بوک و حتی سرفس پرو ۳ متصل می شود. این اتصال از طریق کابل مخصوصی که به وسیله ی نیروی آهنربا به سرفس متصل می شود، برقرار می شود.

مزیت های طراحی جدید سرفس داک بسیار زیاد است. از ظاهر نه چندان زیبای داک قبلی بگیرید تا نحوه ی حمل دشوار آن، همگی باعث می شوند که داک استیشن جدید مایکروسافت بسیار بهتر و سودمند تر از گذشته به نظر برسد.

اما مهم ترین قسمت این داک، پورت های موجود بر روی آن است؛ جایی که دو عدد پورت mini-Display برای صفحه نمایش دیده می شود. در نسل قبلی داک استیشن، تنها یک عدد پورت صفحه نمایش وجود داشت که امکان استفاده از یک مانیتور یا صفحه نمایش دیگر را نیز فراهم می کند. هر چند بر روی سرفس پرو ۴ یک عدد پورت mini-Display وجود دارد و ممکن است کم تر به آن احتیاج پیدا کنید. داکس استیشن جدید بسیار کوچک و جمع و جور شده که می تواند در هر جایی جا شود. البته نکته ی منفی این داک نیز وجود تامین کننده ی برق مستقل و آداپتور بزرگ آن است که شاید کمی دست و پای شما را بگیرد و کیفتان را سنگین تر کند. با تمام این توصیفات، ویدیو جعبه گشایی داک سرفس را که وب سایت WinBeta تهیه کرده است را تماشا کنید:
 
دانلود ویدیو

داکینگ استیش سرفس دارای ۴ عدد پورت USB 3.0، دو عدد پورت Mini Display برای صفحه نمایش، یک پورت کابل شبکه (اترنت)، یک پورت جک ۳.۵ میلی متری صدا و درگاه تامین کننده ی انرژی داک است. این داک با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می شود.


ویدیو مرتبط :
جعبه گشایی داک سرفس بوک و سرفس پرو 4