سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت به Windows Dev Center قابلیت های جدیدی همچون دسترسی چند کاربر به یک حساب اضافه کرد


مایکروسافت به Windows Dev Center قابلیت های جدیدی همچون دسترسی چند کاربر به یک حساب اضافه کرد

امروز با خبری خوب برای توسعه دهندگان ویندوز فون در خدمت شما هستیم. این هفته مایکروسافت آپدیتی برای نرم افزار Dev Center توسعه دهندگان، برای اضافه کردن برخی ویژگی های جدید بر اساس بازخوردهای خودشان در دسامبر امسال منتشر کرد.

وین فون/ امروز با خبری خوب برای توسعه دهندگان ویندوز فون در خدمت شما هستیم. این هفته مایکروسافت آپدیتی برای نرم افزار Dev Center توسعه دهندگان، برای اضافه کردن برخی ویژگی های جدید بر اساس بازخوردهای خودشان در دسامبر امسال منتشر کرد. 

از آن جایی که مایکروسافت در حال ادغام استور ویندوز دسکتاپ و ویندوز ویندوز فون با یکدیگر است تا بتواند یک استور یونیورسال و یکپارچه را بسازد، این شرکت با اضافه کردن چند قابلیت جدید برای توسعه دهندگان در Windows Dv Center خود، به آن ها کمک می کند تا برنامه های یونیورسال خود را برای استور یونیورسال آماده کنند. هدف مایکروسافت با این آپدیت اخیر اضافه کردن ویژگی های مهم و اساسی و برطرف کردن برخی باگ ها بود. در ادامه لیستی از آخرین تغییرات انجام شده روی Dev Center مایکروسافت را برای شما آماده کرده ایم:

دسترسی چندگانه با نقش های مختلف: اجازه ی دسترسی چند کاربر به یک اکانت را می دهد، با اجازه و کنترل قسمت های مختلف برای کاربران. این ویژگی بیش ترین رای را در Uservoice آورد و حالا برای همه ی اکانت های Dev Center موجود است.


API های ویندوز استور: برای تایید اعتبار اپلیکیشن ها یا محصولات درون برنامه ای، که برای سرویس های فرا پلتفرمی یا اضافه کردن لایه ای جدید از تایید اعتبار برای خرید مشتریان، بسیار کاربردی است.
تخفیف های خرید های درون برنامه ای: مدیریت قیمت های تخفیف خورده برای اپلیکیشن های ویندوز ۱۰.
دسترسی به نرم افزارهای آفیس و Azure: بدون هیچ خرج اضافی از طریق Dev Center به نرم افزار های توسعه ی آفیس و Azure دسترسی دارید.
لیست های کارآمد تر برای انتخاب: استور مایکروسافت در حال ارتقای الگوریتم خود و اضافه کردن قسمت های “جدید و برتر” و “پر امتیازترین ها” به لیست خود برای نشان دادن اپلیکیشن های بیشتری نسبت به قبل است.


ویدیو مرتبط :
‫شبیه سازی افزایش تحمل پذیری خطا – قابلیت دسترسی در Data Center با NS2‬‎