سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دادگاه اروپا: به ایرانی‌هایی که مسیحی می‌شوند پناهندگی بدهید


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دادگاه حقوق بشر اروپا در پرونده اف. جی. علیه دولت سوئیس اعلام کرد در صورتی که این کشور فرد شاکی را دیپورت کند، مواد 2 و 3 کنوانسیون حقوق بشر اروپا را نقض خواهد کرد.

در سال 2009، یک شهروند ایرانی در سوئد درخواست پناهندگی کرده بود. دو سال بعد اداره مهاجرت سوئد درخواست وی را رد کرده. فرد متقاضی متعاقب رد درخواستش در دادگاه حقوق بشر اقامه دعوی کرد.

هیأت بدوی دادگاه در ژانویه 2014 اعلام کرده بود که عدم اعطای پناهندگی از جانب سوئد «موجه»‌ است زیرا مقامات ایرانی درباره تغییر دین فرد شاکی آگاه نبوده و وی می‌تواند دین جدیدش را به صورت خصوصی نگه دارد.

اما هیأت عالی دادگاه حقوق بشر اروپا در حکمی جدیدی از کشورهای اروپایی خواسته از دیپورت این فرد جلوگیری شده و به وی پناهندگی اعطاء گردد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اخذ پناهندگی علت مسیحی شدن ایرانیان