سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خطر کاهش اعتبار آلمان در دنیا به دلیل تشدید بیگانه ستیزی و خشونت علیه پناهندگان


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "پاسایر نویه پرسه"، نمایندگان بلند پایه پارلمان آلمان از احزاب متحد مسیحی و سبزها با توجه به تشدید بیگانه ستیزی به ویژه در ایالت زاکسن آلمان درباره آسیب رسیدن به اعتبار آلمان در سایه چنین شرایطی ابراز نگرانی کردند.

"مایکل فوچس"، معاون فراکسیون اتحادیه احزاب مسیحی در پارلمان آلمان در این باره به روزنامه "راینیشن پست" گفت: این گونه خصومت های وحشیانه و نفرت انگیز علیه پناهندگان برای اعتبار آلمان در خارج سم است.

وی در عین حال در این باره هشدار داد که شرایط ( بیگانه ستیزی) در ایالت زاکسن را با تمام آلمان مقایسه کنیم.

پارلمان آلمان قرار است امروز( چهار شنبه) درباره حوادث اخیر بیگانه ستیزانه در ایالت زاکسن به بحث و بررسی بپردازد.

چندی پیش در شهر "کلاسنیتز" ایالت زاکسن آلمان یک اتوبوس حامل پناهندگان توسط تعداد زیادی از بیگانه ستیزان محاصره شد. به فاصله کمی بعد از این حادثه در شهر بواتزن این ایالت یک ساختمان که برای اقامت پناهندگان آماده شده بود مورد حمله آتش سوزی قرار گرفت.

همچنین "دیتر یانسک"، سخنگوی سیاست اقتصادی فراکسیون حزب سبز پارلمان آلمان نیز در این باره اظهار داشت: چه کسی می خواهد هنوز در یک کشوری سرمایه گذاری کند که چنین خصومت هایی در برابر خارجیان در آن حاکم است و در آن به عنوان بیگانه نمی توان احساس امنیت کرد و توسط پلیس حمایت شد؟

"کرستین آندره"، معاون فراکسیون سبزها در پارلمان آلمان نیز در این باره اظهار داشت: پیام این تصاویر به خارج این است که ما یک جامعه باز و بدون تعصب نیستیم. این مسئله عواقب کاملا منفی برای اعتبار ما نزد سرمایه گذاران، متخصصان و دانشمندان در خارج دارد.

"هانس ورنر سین"، رئیس انستیتو ایفوی آلمان نیز هشدار داد که این دشمنی با بیگانگان و تجاوزها و حملات می تواند همچنین به اقتصاد آلمان آسیب برساند. این خطر جدی است.

وی در گفتگو با "پاسایر نویه پرسه" گفت: اقامتگاه های سوزان پناهندگان یک رسوایی برای آلمان است. این ها تحولات تاسف برانگیزی هستند که نه تنها تصویر آلمان در دنیا بلکه همچنین به اقتصاد آلمان می توانند آسیب وارد کنند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
تشدید خشونت علیه مسلمانان در انگلیس