علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



صدای انفجار در ارتفاعات جنوبی مشهد موجب وحشت شهروندان شد


به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه صدای انفجاری مهیب همراه با متصاعد شدن دود غلیظ با رنگ گوگردی در محدوده پارک خورشید مشهد موجب رعب و وحشت بسیاری از شهروندان مشهدی شد.

یک منبع آگاه در همین رابطه به مهر گفت: صدای انفجار شنیده شده در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد ناشی از انفجار در مجموعه کمربند جنوبی برای تخریب کوه های و موانع جاده سازی بوده است.

شایان ذکر است شدت صدای این انفجارات به حدی بود که در مناطق صیاد شیرازی، آب و برق،هاشمیه و آزادگان و رضا شهر شنیده شد.

شنیده ها حاکی از عملیات راهسازی و انفجار در کوه های مجاور این مناطق در راستای عملیات راهسازی اتصال بلوار برونسی به بزرگراه باغچه است.

گفتنی است محمود کریمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد در همین رابطه در گفت و گو با شبکه خراسان رضوی گفت: پیمانکار بنیاد مسکن انفجارات را انجام داده و نمایندگان ویژه این اقدامات نیز در محل حضور داشتند اما صدای این انفجارات نامتعارف بوده است.


ویدیو مرتبط :
ارتفاعات جنوبی مشهد - گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد