سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین خمیر دندان طبیعی مخلوط عسل با نمک است/مزایای استفاده از چوب مسواک


محمد دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با مزایای مسواک زدن با مسواک و خمیردندان طبیعی، اظهار داشت: استفاده از چوب مسواک برای تمیز کردن دندان‌ها نسبت به مسواک‌های غیرطبیعی بسیار مؤثر است و این مسواک که در عطاری‌ها نیز موجود بوده به دلیل داشتن فلوراید طبیعی و برم در جهت حفظ بهداشت دهان و دندان استفاده از آن توصیه می‌شود.

وی افزود: یک چوب مسواک را می‌توان حدود یک سال استفاده کرد و نحوه استفاده از این مسواک نیز در بسته‌هایی که در قالب آن چوب مسواک به فروش می‌رسد، ارائه شده است.

رئیس هیأت مدیره جامعه احیای طب ایرانیان گفت: چوب مسواک از درختی به نام اراک تهیه شده و مبدأ این چوب در منطقه از ایران بوده که به کشورهای دیگر صادر شده است.

متخصص علوم زیستی گیاهان دارویی و طب ایرانی، گفت: مسواک با چوب مسواک توسط پیامبر اکرم (ص) نیز تأکید شده و ایشان در مورد مسواک زدن فرمود‌ه‌اند« اگر بر ملت من این موضوع سخت نبود مسواک زدن را بر آنها واجب می‌کردم.»

دریایی ادامه داد: چوب مسواک نوع تقلبی آن به دلیل اینکه تهیه آن مقرون به صرفه نیست وجود ندارد و می‌توان برای مسواک زدن از این چوب استفاده کرد، همچنین بهترین خمیردندان مخلوط نمک سالم جهرم با عسل است.

وی اظهار داشت: عسل خاصیت آنتی‌بیوتیکی داشته و مخلوط آن با نمک علاوه بر اینکه دندان‌ها را سفید کرده محیط دهان و دندان را نیز ضدعفونی می‌کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ساخت مسواک و خمیر دندان برای باربی