سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماری لوپن: نمی‌خواهم یک رئیس جمهور مسلمان روی کار بیاید


ماری لوپن: نمی‌خواهم یک رئیس جمهور مسلمان روی کار بیاید

انتخاب/ ژان ماری لوپن رئیس راستگرایان افراطی فرانسه در اظهارات تحریک آمیز جدیدی اعلام کرد نمی خواهد یک رئیس جمهوری مسلمان پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 در راس فرانسه قرار گیرد.

لوپن گفت :« اتحاد مقدسی از چپگرایان افراطی گرفته تا راستگرایان برای سد کردن راه جبهه ملی به وجود آمده است .»
وی این سخنان را یک روز پس از دور دوم انتخابات منطقه ای در فرانسه بیان کرد که با شکست حزب جبهه ملی رقم خورد و این حزب نتوانست اکثریت را در هیچ یک از مناطق به دست آورد.
لوپن ، بنیانگذار جبهه ملی ،‌که اکنون تحت رهبری دخترش مارین قرار دارد در اوت به سبب اظهارات توهین آمیز خود از رهبری این حزب کنار گذاشته شد.
ژان ماری لوپن که در شبکه تلویزیونی بی اف ام تی وی سخن می گفت در تلاش برای « جذب آرا حساس مانند آرا در منطقه بوش دو رن در جنوب شرقی فرانسه گفت رای دهندگان محله های پرجمعیت که جمعیت های مهاجر زیادی دارد و در مرحله نخست انتخابات منطقه ای به پای صندوق های رای نیامده بودند ،در مرحله دوم به طور گسترده ای بسیج شده بودند.

وی افزود:« من نمی خواهم که در سال 2017 ،‌ما خود را در فرضیه اولبگ ببینیم یعنی دولتی به ریاست جمهوری مصطفی روی کار آید.»
میشل اولبگ در رمان بحث برانگیزی که اوایل سال با عنوان « تسلیم » منتشر کرد ، پیروزی یک حزب اسلامگرا و انتخاب یک رئیس جمهوری مسلمان را در فرانسه با نام مصطفی پیش بینی می کند.
ژان ماری لوپن همچنین گفت راهبرد جبهه ملی برای انتخابات منطقه ای راهبردی کامل نبود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس ،‌وی همچنین در گفتگو با رادیو بین المللی فرانسه گفت :« من فکر می کنم ما می توانیم بهتر کار کنیم .»
ژان ماری لوپن در عین حال نتایج جبهه ملی را بهترین نتایج در تاریخ این حزب و موفقیتی بزرگ توصیف کرد.

وی گفت :«‌من فکر می کنم مارین لوپن و رهبری جبهه ملی شرایط ناشی از این اوضاع را بررسی خواهد کرد و از آن نتیجه لازم را خواهند گرفت . من فکر می کنم این راهبرد موثرتر است .»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور چچن : والله اگر سلفی وهابی ببینم با آن خواهم جنگید