سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار مومنی: ناجا تا بازگشت آخرین زائر حسینی در صحنه است


میزان/ جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50درصد از زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند ، گفت: نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های دولتی تا مراجعت آخرین زائر در صحنه خواهند.

سردار اسکندر مؤمنی در مرز مهران اظهار کرد: خیل عظیم بازگشت عزاداران اربعین آغازشده و تاکنون بیش از 50درصد از زائران به کشور بازگشته‌اند و نیروی انتظامی از همه ظرفیت‌هایش برای بازگشت زائران استفاده کرده و همه بخش‌های ناجا در آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در مرزهای چذابه و شلمچه روان‌تر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ورود 50 در صد از زائران صرفاً از مرز مهران انجام می‌شود، ترافیک در این محور سنگین‌تر و ازدحام بیشتری وجود دارد.

جانشین فرمانده ناجا افزود: بارندگی روزهای اخیر و گل‌ولای پارکینگ‌ها شرایط راکمی برای زائران دشوار ساخته است و حجم ترافیک بیشتر شده؛ به‌طوری‌که مردم و زائران نیز تا حدودی اذیت شدند ولی این شرایط با بند آمدن باران و تمهیدات پیش‌بینی‌شده از بین رفت و ترافیک از عصر روز گذشته حالت عادی به خود گرفت.

مؤمنی با بیان اینکه مردم و مسئولان استان ایلام شبانه‌روز در تلاش هستند اما زیرساخت‌های مهران ازجمله جاده‌ها و معابر دسترسی به شهر مهران بسیار محدود است و ترافیک در این مسیر بسیار سنگین است خاطرنشان کرد:از زائران و خانواده‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستند درخواست می‌شود در صورتی که از خودرو شخصی استفاده نکرده انداز مرزهای شلمچه و چزابه برای ورود به کشور استفاده کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: زائرانی که ظرف یک یا دو هفته از کشور خارج‌شده اند و حالا می‌خواهند ظرف 2 تا 3 روز وارد کشور شوند باید صبر و حوصله داشته باشند و اصرار نکنند که حتماً حرکت کنند.

وی در خاتمه تأکید کرد: نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های دولتی تا بازگشت آخرین زائر درصحنه خدمات‌رسانی به زائران اربعین خواهند بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گفتگوی سردار فرمانده محترم ناجا درخصوص پلیس فتا