علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دومین پایتخت کتاب ایران، مهمان داخلی نمایشگاه کتاب تهران می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره «پایتخت کتاب ایران» سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه این شورا، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در اردیبهشت ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد، دومین پایتخت کتاب ایران به‌عنوان مهمان ویژه داخلی در کنار روسیه و شهر دوشنبه به‌عنوان مهمانان خارجی حضور خواهد داشت.

علی اکبر اشعری در ادامه افزود: پایتخت کتاب ایران، جایگاه ویژه ای در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این برنامه فرصتی است تا مسئولان و تشکل‌های مردم نهاد پایتخت کتاب ایران، ظرفیت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی خود را برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه کتاب، معرفی و نشست‌هایی را با حضور فعالان فرهنگی و برنامه ریزان عرصه کتابخوانی برگزار کنند.

اشعری اظهار داشت: حضور پایتخت کتاب تهران در نمایشگاه، فرصتی فراهم خواهد آورد که دست اندرکاران فرهنگی این شهر، طرح‌هایی را که موجب انتخابشان به عنوان پایتخت کتاب ایران شده ارائه دهند تا مسئولان فعالان فرهنگی شهرهای مختلف از این تجربیات استفاده کنند.

جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش سال گذشته شهر اهواز موفق شد عنوان پایتخت کتاب ایران را از آن خود کند و امسال نیز این جشنواره با استقبال بسیار خوب شهرهای مختلف مواجه شده است.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب تهران یا فروشگاه بهاره کتاب ؟!