سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احتمالاً جنون متهم جنایت خیابان وحدت اسلامی احراز می‌شود


محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده قاتل پسربچه 10 ساله در تهران اظهار کرد: این پرونده و شرایط روحی و روانی قاتل نیاز به بررسی پزشکی دارد زیرا طبق بررسی‌های به عمل آمده در جلسات تحقیق، متهم معتاد است و داروهای روان‌گردان و قرص‌های اعصاب و روان مصرف می‌کند که باید آنالیز شود.

سرپرست دادسرای جنایی تهران اضافه کرد: هنوز نتیجه بررسی‌های پزشکی در این خصوص واصل نشده اما پیش‌بینی می‌شود، جنون احراز شود.

شهریاری در پاسخ به این سئوال که در روزهای اول برخی می‌گفتند این قتل از قبل سازماندهی شده و متهم از برخی افراد در داخل زندان برای ارتکاب به این جنایت دستور گرفته بود گفت: این موضوع کاملا منتفی است.

ساعت 14 و 30 دقیقه روز دهم شهریور ماه امسال خبر کشف جسد پسربچه‌ای 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی – خیابان بازارچه شاپور به کلانتری 113 بازار اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به پسربچه ای 10 ساله بنام سپهر است که پس از خرید نان و در زمان مراجعه به خانه درحالیکه از ناحیه گردن دچار بریدگی عمیق گردن شده، به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم با بررسی میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که یکی از ساختمان‌های محل وقوع جنایت مجهز به دوریین‌های مداربسته است؛ بلافاصله تصاویر دوربین‌های مداربسته این ساختمان مورد بازبینی قرار گرفت و بنا بر اظهارات برخی از اهالی محل مبنی بر مشاهده جوانی با چاقو، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی قد بلند و تنومند ( حدودا 35 ساله ) شدند که پشت سر مقتول وارد کوچه محل جنایت شده و دقایقی پس از آن نیز با یک قبضه چاقو از کوچه خارج می‌شود.

با شناسایی هویت متهم، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم  قرار گرفت و سرانجام در ساعت 17 و 30 دقیقه روز 11 شهریور ماه، کارآگاهان در حالی موفق به دستگیری وی در محدوده چهارراه گلوبندک شدند که هنوز آثار خون بر روی لباس‌هایش وجود داشت.

این پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی، مطرح رسیدگی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مفتاح وحدت-وحدت حوزه ودانشگاه-دفتر فرهنگ اسلامی واحد دهلران