سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیحات الهه راستگو درباره توزیع بن بین سمن‌ها


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، الهه راستگو در جریان دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران و در واکنش به انتقاداتی که توسط نایب رئیس این ستاد در تذکر امروز مطرح شد، اظهار کرد: همواره باید جانب انصاف و عدالت را در نظر بگیریم و به عنوان کسی که به سمن‌های تهران خدمت می‌کند تاکنون بارها گزارش‌هایی به رئیس کمیسون اجتماعی و فرهنگی و نیز رئیس شورای شهر ارائه کرده‌ است.

وی ادامه داد: بهتر بود این صحبت‌ها به صورت داخلی در ستاد مطرح شود و اگر نتیجه حاصل نشد به صحن علنی کشیده شود.

راستگو خاطرنشان کرد: انتظار ندارم کسی از من به خاطر این مسئولیت تشکر کند کما اینکه دیگر اعضای شورا نیز در سمن‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد ساماندهی سمن‌های شهر تهران در خصوص توزیع 500 میلیون بن در میان اعضای ستاد توضیح داد: اعضای ستاد عنوان می‌کردند که سمن‌های گوناگونی برای کمک به آنها مراجعه کرده بودند و شهرداری هم با مشکل مالی مواجه بود بنابراین از آنها خواستم به جای پول بن در اختیار ستاد قرار دهند که رقم آن حدود 254 میلیون تومان بود و مقرر شد اعضا آن را میان خیریه‌ها و سمن‌ها توزیع کنند.

وی افزود: تمام اسناد واگذاری بن‌ها به سازمانهای مردم نهاد موجود است و همین امروز آمادگی دارم آنها را در اختیار شورا قرار دهم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارش ویدئویی: ماجرای اخراج الهه راستگو چه بود؟