علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اقتصاد مقاومتی تنها راه در برابر شیطنت‌های طرف برجام است


به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: آمریکا نه تنها به تعهدات خود در قبال برجام عمل نمی کند بلکه تحریم های جدید وضع می کند و اخیرا با رای آمریکا و اروپایی ها به تمدید ماموریت احمد شهید عداوت آنها نسبت به ایران به اوج رسید.

وی خوشبینی در سیاست خارجی در دنیای معاصر را یک خطای بزرگ دانست و با انتقاد از نامه اخیر آمریکا، انگلیس و فرانسه به شورای امنیت در خصوص نقض برجام توسط ایران با پرتاب موشک های دوربرد بیان داشت: آنها می خواهند با بالا بردن میزان فشار، ایران نیز مثل قذافی تمام ابزار علم و تحقیق خود را دو دستی به آنها تقدیم کند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: در منطقه ای که در نهایت ناآرامی است و چندین مداخله نظامی بزرگ توسط آمریکا صورت گرفته و هر طرف ما قدرت اتمی است (اسرائیل، پاکستان و هندوستان) ما نمی توانیم خود را خلع سلاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در برابر شیطنت های طرف برجام راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم، تصریح کرد: همه اینها نشان صحت مواضع مقام معظم رهبری است.

عاملی با تقدیر از لغو سفر رئیس جمهور به اتریش ادامه داد: اظهارات رئیس جمهور اتریش مبنی بر اینکه در برابر تحریم ایران و عدم اتصال به نظام سوئیفت کاری از دست ما ساخته نیست، نقض صریح برجام را نشانه رفته و منویات باطنی غربی ها را نمایندگی می کند و نشان می دهد آنها اهداف دیگری از مذاکره داشته اند.

وی متذکزر شد: ای کاش این اقدام شروع و آغاز سلسله اقدامات غیورانه دولت در برابر نقض برجام توسط غربی ها باشد تا آنها احساس نکنند که ایران مضطر است و به خاطر اضطرار داخلی یا سیاسی نمی تواند در برابر نقض برجام عکس العمل نشان دهد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آنها اگر این احساس را داشته باشند در برابر حق ملت ما تمکین نخواهند کرد و این در حالی است که آنها در مدیریت منطقه به ما احتیاج دارند و برجام نیز برای آنها بسیار حیاتی است.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین که امام آن را روز امامت امت نامید، افزود: رجوع به رأی مردم در نوع حکومت، آن هم پس از گذشت حدود ۵۰ روز از انقلاب و سپردن مدیریت کشور به خود مردم نهایت اکرام ملت ماست.

عاملی عنوان کرد: ملت آن روز با رای قریب به ۹۹ درصد به جمهوریت و اسلامیت رای داد و ما باید به این رأی احترام بگذاریم. نه جمهوریت و نه اسلامیت را نباید نقض کنیم. ملت ما با رای آن روز به اسلامیت، در واقع به صداقت، عدالت و عدم تبعیض به حجاب و عفت رای داده و همه باید رای ملت را محترم بشمارند.

وی بار دیگر با اعلام عدم حمایت خاص از کاندیداهای دور دوم انتخابات در اردبیل و پارس آباد تاکید کرد که من هیچ حمایت خاصی از نامزدها ندارم و تصمیم نهایی با خود مردم است. هرگونه انتساب حمایت به اینجانب کذب محض است و ملت باید در برابر جوسازی های کاذب کاملا هوشیار باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین از صدا و سیما در خصوص مدیریت اقوام انتقاد کرد و مسئولان این مجموعه عظیم فرهنگی را به دقت و توجه بیشتر در موضوع اقوام توصیه کرد.


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی:علم اقتصاد کدآمایی ایران همان اقتصاد مقاومتی است