علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بارش برف و باران در ۱۱ استان/ الزام به همراه داشتن زنجیر چرخ


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین گزارشات نقشه‌های پیشیابی اظهار داشت: برابر گزارش‌های دریافتی در استان البرز محور کرج- چالوس، آذربایجان غربی محورهای شاهین‌دژ- میاندوآب، پیرانشهر و سردشت همچنین استان زنجان محور طارم بارش برف گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز افزود: در استان های تهران، البرز، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان و زنجان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه ترافیک صبحگاهی در محور کرج- قزوین به پایان رسیده و اکنون تردد در این محور آرام گزارش شده است، تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جو آرام و ترافیک روان برخوردار هستند.

وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب کشور و افزایش برف و باران به رانندگانی که قصد تردد از محورهای برف‌گیر غرب کشور را دارند درخواست کرد: قبل از انجام مسافرت حتما گزارش راه ها و مسدود بودن جاده ها را از سایت پلیس راهور استعلام کرده و برای تردد در گردنه های برف گیر حتما خودروی خود را به وسایل گرمایشی و ایمنی مجهز کنند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور اضافه کرد: تردد بدون زنجیر چرخ برای همه خودروها اعم از سواری و  اتوبوس‌های حمل و نقل برون شهری ممنوع است.


ویدیو مرتبط :
بارش برف و باران در آذربایجان