علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«برجام» در دوره دوم متوسطه تدریس می‌شود


مسعود ثقفی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره کلاس برجام با بیان اینکه اجرای برجام بدون تردید یکی از وقایع مهم درتاریخ کشورمان است گفت: آموزش و پرورش شهر تهران «کلاس برجام» شامل ۴ ساعت مطالعه وتحقیق با موضوع (برجام) با محتوای مشخص به عنوان فوق برنامه یا فعالیت های مكمل درس تاریخ به مدارس دوره متوسطه دوم ابلاغ کرده است و پس از تصویب شورای مدارس اجرا می شود.

سخنگوی آموزش و پرورش افزود: دراین مرحله جدید از تاریخ انقلاب اسلامی که موسوم به پسا تحریم است، توطئه‌های دشمن همچون آمریکا و هم‌پیمانان آن در منطقه به ویژه رژیم اشغالگر قدس متناسب با شرایط جدید ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به دور از هرگونه خوش بینی افراطی و حفظ هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، باید با التزام به سازوکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره گیری هوشمندانه از فرصتهای پیش رو زمینه شکوفایی علمی، فناوری واقتصادی را فراهم کنیم.

ثقفی بیان کرد: آموزش و پرورش نیز به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار و مولد سرمایه انسانی، با درک صحیح از تحولات اخیر و بایدها و نبایدهای آن، با اجرای موثر سند تحول بنیادین، دانش آموزان را برای مشارکت هرچه بیشتر در شکل گیری تحولات علمی، اقتصادی و فرهنگی با تاکید بر هوشیاری، دشمن شناسی، تلاش و نوآوری که لازمه عبور از این دوران حساس و سرنوشت ساز است آماده می کند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس آگاهی دانش آموزان از مجاهدت‌های علمی دانشمندان هسته ای و شهدای گرانقدرآن و دیپلماتهای شجاع و غیور کشورمان در موفقیت دیپلماسی هسته ای دولت تدبیر و امید رئیس تحت حمایت و رهبری حضرت‌آیت‌الله ‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و دستاوردهای آن یکی از الزامات تربیتی و بصیرت افزایی آنان درباره تحولات اخیر و تقویت هویت ملی آنان است.


ویدیو مرتبط :
درس 8 نی نوازی دوره متوسطه