سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمام امکانات شمسا در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد


ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره اقدامات شرکت شمسا برای زائران اربعین گفت: قرار است تمام اعزام‌های شمسا در ایام اربعین متوقف شود و امکانات این شرکت در اختیار زائران اربعین سیدالشهدا(ع) قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شمسا با اشاره به امکانات شمسا گفت: تمام پروازهای آن ایام که در اختیار شمسا بود به ایرلاین‌ها واگذار شده تا آنها هم در اختیار زائران قرار دهند.

وی افزود: نیروها و ستادهای شمسا در عراق در جهت هماهنگی و کمک‌رسانی در بخش‌های امداد و گمشدگان، راهنمایی و پیگیری وضعیت زائران در اختیار ستاد اربعین قرار می‌گیرد.

خدرنژاد با اشاره به وجود آشپزخانه‌های ایرانی در نجف، کربلا و کاظمین گفت: در ایام اربعین تمام این آشپزخانه‌ها پخت می‌کند و کسانیکه می‌خواهند زائران را اطعام دهند می توانند از امکانات این آشپزخانه‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شمسا با بیان اینکه تمام امکانات این شرکت در مرزها مانند نیروها و زائرسراها در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد، گفت: شرکت‌های حمل و نقلی که در عراق با آنها قرار داریم را وادار کردیم تا زائران اربعین را با نرخ مصوب جابجا کنند.

وی در خصوص هتل‌های در اختیار شمسا گفت: ما تعداد محدودی هتل داریم که آنها را نیز در اختیار ستاد اربعین گذاشته‌ایم. اما بقیه هتل‌ها مناسب زائران ما نیست زیرا در نجف هیچ هتلی زیر 5 شب و در کربلا زیر 11 شب اتاق اجاره نمی‌دهند و اجاره‌های بسیار گران نیز می‌گیرند.

خدرنژاد که معاون سابق امور حج و عتبات سازمان حج و زیارت بود به زائران توصیه کرد تا اخذ ویزا و داشتن گذرنامه معتبر را جدی بگیرند و سفر خود را تا حد امکان کوتاه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مهم نیست چقدر امکانات در اختیار دارید !!!!