سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشن امضاي اينترنتي کتاب‌هاي دکتر «حميدرضاصدر»


آخرين خبر/ جشن امضاي اينترنتي کتاب‌هاي دکتر «حميدرضا صدر» از شنبه ۹ ام تا دوشنبه ۱۱ آبان‌ماه برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان فرصت دارند از شنبه ۹‌ام تا دوشنبه ۱۱ آبان‌ماه، کتاب‌هاي دکتر صدر را با امضا‌ي ايننويسنده فقطاز طريق سايت رسمي نشرچشمه (cheshmeh.ir) بخرند.

لازم به ذکر است دوستاني که قصد خريد کتاب‌هاي اين نويسنده را با امضا دارند، بايد اين نکته را به خاطر داشته باشند که به خاطر امضاي کتاب‌ها توسط نويسنده‌ي اثر، ارسال سفارش‌ها با چند روز تاخير انجام مي‌شود، اما نشر چشمه سعي دارد اين پروسه‌ي امضا و ارسال کتاب‌ها را در کمترين زمان ممکن انجام دهد و به دست خريداران برساند.

تمام سفارش‌هاي اينترنتي در اين بازه‌ي زماني با امضاي دکتر صدر و به دو روش «پست پيشتاز» و «پيک موتوري» ارسال مي‌شوند و هزينه‌ي ارسال به عهده‌ي خود خريدار است.

لطفا به هنگام ثبت سفارش خود به تمام نکات زير دقت شود:
*خريد کتاب‌هاي محمود دکتر حميدرضا ثدر با امضاي اين نويسنده، فقط و فقط از طريق سايت رسمي نشرچشمهcheshmeh.ir امکان‌پذير است.
*مهلت خريد آثار اين نويسنده با امضا فقط سه روز است و در صورت تمديد جشن امضا، از طريق صفحات مجازي نشرچشمه اطلاع رساني مي‌شود.
*در صورتي که تمايل به امضاي کتاب‌هاي سفارشي خود نداريد در بخش «توضيحات» سفارش از عبارت «بدون امضا» استفاده کنيد تا ارسال سفارش‌تان به تاخير نيفتد.
. *در صورتي که تمايل داريد کتاب‌هاي خريده شده با نام شخصي غير از نام ثبت‌کننده‌ي فاکتور خريد امضا شود، حتما در بخش توضيحات سفارش خود نام مورد نظر را ذکر کنيد. در غير اين صورت سفارش با نام ثبت‌کننده‌ي فاکتور خريد امضا خواهد شد. .


ویدیو مرتبط :
‫قرآن کتاب علمی Science نیست بلکه کتاب نشانه هاست Signs ، دکتر ذاکر نایک‬‎