سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روسیه مشارکت در نبرد با تکفیریها در شهر «تدمر» سوریه را تکذیب کرد


کاخ کرملین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای نظامی روسی هیچ مشارکتی در نبرد اخیر ارتش سوریه علیه تکفیریهای داعش در شهر باستانی «تدمر» حمص نداشته اند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، کاخ کرملین امروز جمعه با صدور بیانیه ای هرگونه مشارکت نیروهای روس در نبرد با تکفیریها در شهر باستانی «تدمر» واقع در استان حمص را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه کرملین آمده است: تمامی شایعات منتشر شده در خصوص مشارکت نظامی روسیه در عملیات ارتش سوریه علیه تکفیریها در شهر تدمر بی پایه و اساس است.

گفتنی است، بیانیه کاخ کرملین پس از آن صادر شد که تروریست های تکفیری داعش ادعا کردند ۵ عنصر امنیتی روسی را در جریان نبرد با ارتش سوریه در شهر باستانی «تدمر» اعدام کرده اند.


ویدیو مرتبط :
شهر تاریخی تدمر سوریه در آستانه آزادسازی