سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختتامیه بخش مالکیت معنوی جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار می‌شود


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، آئین اختتامیه و اهدای گواهی بخش مالکیت معنوی پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با حضور قبادی رئیس پنجمین جشنواره مد و لباس فجر و حیدری مدیرکل دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور طراحان و تولید کنندگان آثار برای اهدای گواهی مالکیت معنوی یکشنبه 16 اسفندماه از ساعت 15 در تالار رودکی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش اعطای نشان مالکیت معنوی بر اساس ماده 4 قانون ساماندهی مد و لباس به کارگروه ساماندهی مد و لباس سپرده شده که با همکاری دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می پذیرد.

انتشار اسامی طراحانی که آثارشان به بخش نمایش پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر راه یافت.

دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر فهرست کامل 164 کاندیدای بخش های مختلف بخش رقابت که آثارشان در این جشنواره به نمایش درآمده است را از طریق پایگاه اطلاع رسانی iranmode.com منتشر کرد.

براساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی و جستجوی کد طرح، نام طراح، نام اثر و پست الکترونیک ضمن اطلاع از آثار به نمایش در آمده با صاحبان اثر نیز ارتباط برقرار کنند.

پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تا 20 اسفندماه از ساعت 10 تا 20 پذیرای عموم مردم می باشد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
جشنواره بین المللی مد و لباس فجر