سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جذب حق‌التدريسي 15 هزار مربي پيش‌دبستاني در آموزش‌وپرورش


تسنيم/ عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: از تعداد 28 هزار نيروي پيش‌دبستاني که براي جذب حق‌التدريسي در آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کرده بودند، 15 هزار نفر جذب شده‌اند.

قاسم احمدي لاشکي، با اشاره به اينکه برخي استان‌ها در جذب حق التدريس مربيان پيش‌دبستاني سليقه‌اي رفتار مي‌کنند و همين موضوع باعث شد تا اخطاري را در صحن علني مجلس اعلام کنم، اظهار داشت:‌ از تعداد 28 هزار نيروي پيش‌دبستاني که براي جذب حق‌التدريسي در آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده بودند 15 هزار نفر جذب شده‌اند.

وي افزود: درخواست ما اين است که در جذب مربيان پيش دبستاني به صورت سليقه‌اي برخورد نشود و براساس امتيازت کسب شده از سوي آنها و در صورت داشتن شرايط لازم جذب شوند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: استفساريه‌ اي نيز با امضاي 81 نماينده جمع آوري شده که به موضوع اعتراض نيروهاي حق‌التدريسي که طي سال‌هاي 79 تا 91 با آموزش و پرورش همکاري داشتند، مي‌پردازد.

وي عنوان کرد: در پي اعتراض اين افراد به مصوبه اخير مجلس در مورد نيروهاي شرکتي و پيش دبستاني، تعدادي از نمايندگان مجلس در پاسخ به اعتراضات و پيگيري مشکل حق‌التدريس‌هاي داراي سابقه تدريس،‌مربيان بهداشت و مربيان پيش‌دبستاني رشته‌هاي نامرتبط، استفساريه‌اي به صورت زير تهيه کردند که روز سه شنبه در اختيار نمايندگان و در نوبت رسيدگي صحن قرار گرفت.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
15 هزار ویزا از 50 هزار ویزای جعلی در دست مردم