علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ارتفاع برف در کوهرنگ به ۶۰ سانتی متر رسید


مهرداد قطره در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف سنگین در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در کوهرنگ ۴۰ سانتیمتر بوده است که هم اکنون ارتفاع برف با میزان بارش برف گذشته به ۶۰ سانتیمتر رسیده است.

وی تاکید کرد: بعد از کوهرنگ بیشترین بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته اختصاص به فارسان و فرخ شهر داشته است که میزان بارش برف در این دو شهر ۱۳ سانتی متر بوده است.

مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون دمای هوای شهرکرد منفی ۲.۶ درجه سانتگیراد است و سورشجان با دمای منفی ۳.۳ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری  است.

وی با اشاره به پیش بینی آب و هوای استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: آب و هوای استان چهارمحال و بختیاری طی روز های آینده صاف تاکمی ابری پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دما در استان چهارمحال و بختیار به شدت کاهش پیدا می کند.


ویدیو مرتبط :
پرش از ارتفاع 9 متر و 80 سانتی متر سیاوش جهانی معروف به سیا پارکور از یاسوج و بیضا فارس