سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاهي به اولين نمرات منتقدين به بازي Call of Duty: Black Ops 3


نگاهي به اولين نمرات منتقدين به بازي Call of Duty: Black Ops 3

برخي از سايت‌هاي بزرگ هنوز نمره‌ي بازي را اعلام نکرده‌اند. سعي مي‌کنيم با انتشار نمرات ديگر و تکميل ليست، اين خبر را به روزرساني کنيم.

فارنت/ برخي از سايت‌هاي بزرگ هنوز نمره‌ي بازي را اعلام نکرده‌اند. سعي مي‌کنيم با انتشار نمرات ديگر و تکميل ليست، اين خبر را به روزرساني کنيم.
نداي وظيفه از جمله بازي‌هايي است که صرف نظر از موفقيت يا عدم موفقيت در جلب رضايت منتقدين، هر سال فروش خوبي را تجربه مي‌کند. با اين‌حال، انتظارات از اين بازي هر ساله بالا است و «عمليات سري 3» نسبت به ديگر بازي‌هاي سري کار به مراتب سخت‌تري دارد. اولا به اين خاطر که اين بازي اولين بازي استوديوي «تري‌ارک» است که يک سال بيشتر از هميشه فرصت داشته تا ساخته و پرداخته شود. دوم اين‌که بعد از دو بازي نه چندان موفق اين سري يعني «جنگاوري پيشرفته» و «گوست» منتشر مي‌شود. و سوم اين‌که ادامه‌اي است بر «عمليات سري 2» که يکي از بهترين و موفق‌ترين بازي‌هاي اخير اين سري شمرده مي‌شود. نمرات اين بازي که در حال حاضر از 33 نقد ميانگين 85 را کسب کرده را در ادامه مي‌بينيد:

GamingTrend – 100
Gamers’ Temple – 95
EGM – 9.5
Digital Chumps – 92
GameTrailers – 9.2
Hobby Consolas – 91
IGN Spain – 90
Hardcore Gamer – 90
Lazygamer – 90
God is a Geek – 90
PlayStation LifeStyle – 90
XGN – 90
GameInformer – 9
PlayStation Lifestyle – 9
Ausgamers – 8.8
Destructoid – 8.5
Multiplayer.it – 84
SixthAxis – 8
GamesRadar – 4/5
The Escapist – 4/5
Polygon – 7
Gamespot – 7
Giant Bomb – 60

برخي از سايت‌هاي بزرگ هنوز نمره‌ي بازي را اعلام نکرده‌اند. سعي مي‌کنيم با انتشار نمرات ديگر و تکميل ليست، اين خبر را به روزرساني کنيم.


ویدیو مرتبط :
Black Ops 3 Trailer - Official Call of Duty Black