سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مراسم ترحیم شهید رکن آبادی فردا برگزار می‌شود


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امام صادق(ع) در اطلاعیه‌ای از عموم مومنین و امت ولایی برای شرکت در مراسم ترحیم دیپلمات بسیجی شهید غضنفر رکن آبادی که در فاجعه منا دعوت حق را لبیک گفت، دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بالاخره پس از انتظاری دو ماهه پیکر مطهر مهاجر الی الله دیپلمات بسیجی میهمان حرم امن الهی دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) شهید دکتر غضنفر رکن‌آبادی به مین اسلامی بازگشت و روز جمعه در نماز جمعه دشمن‌شکن تهران با تشییع باشکوه و اقامه نماز پیکر مطهرش در امامزاده پنج تن تهران به روضه رضوان پیوست.

ضمن اظهار برائت و نفرت از ظالمان به حرم امن الهی و خائنان به حریمین شریفین که موجب این جنایت کشتار بیش از 7 هزار حجاج بیت‌الله شدند مجلس ترحیم این شهید مظلوم فاجعه منا که با لب‌تشنه و مظلومانه جان دادند در روز یکشنبه از سوی خانواده وی در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

از عموم مؤمنین و امت ولایی در آستانه اربعین سالار شهیدان دعوت می‌شود در این مراسم شرکت نمایند.

یکشنبه 94/9/8 از ساعت 15:30 الی 17

مکان: بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق (ع)

روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع)

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییع پیکر مرحوم رکن آبادی برگزار شد